4 de gener del 2014

(Ja ha començat) el bon any ‡

     Aquest 2013 ha sigut un any dur, encara que també un bon any. Hi ha hagut pèrdues, però també hi ha hagut guanys. Supose que, ara que comença un any nou, cal valorar què ha sigut bò d'aquest any passat i què ha sigut millorable, encara que pense que no se'm dóna gaire bé.
     Si parlem de les pèrdues, se m'acudeix una de grossa. I és que perdre un amic sempre és dur. Jo només espere que tot torne a ser com abans, encara que necessite un temps per acceptar tot el que hem viscut aquest any i fer-me a la idea de com estan les coses ara mateix. És curiós com la mateixa persona et pot arribar a fer tan feliç, però també et por ferir tant. Prendre la decisió d'allunyar-me d'ell ha sigut molt dur, però era el que havia de fer, tant pel meu bé com pel seu. Ambdós necessitem espai i temps per assimilar la situació. I quan passen uns dies, unes setmanes, uns mesos, tot tornarà a ser com abans. Perquè tot torna a començar.
     En quant als guanys... N'hi ha hagut moltíssims. Gent nova i meravellosa que m'ha fet riure i passar bons moments. Persones que han esdevingut quasi imprescindibles i amb qui he viscut moments inoblidables aquest últim any. I no puc estar més agraïda a aquestes persones tan especials, no sé com els ho podria compensar, però estic segura que trobaré la manera. Estic molt contenta d'haver trobat persones tan increïbles, perquè gràcies a elles sóc una mica més feliç.
     Aquest ha sigut l'any de les rialles, de la música, els amics i la festa, l'amor frustrat, l'amor que arriba  i l'amor que se'n va, de començar a viure la meua vida, dels viatges i els somnis fets realitat, l'any de Mishima i de l'harmonia i d'estudiar com una boja. Malgrat alguns mals moments, aquest any m'ha deixat molt bon sabor de boca i només espere que el 2014 siga igual o millor.